دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

عاشقانه

1392/4/23 22:09
نویسنده : مامانش اینا
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

گاه می اندیشم...

چندان هم مهم نیست اگر هیچ از دنیا نداشته باشم

همین مرا بس که کوچه ای باشد و باران

وخدایی که زلال تر از باران است


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

من عاشقانه هایم را

روی همین دیوار مجازی می نویسم !


از لج تـو . . .

از لج خـودم . . .

که حاضر نبودیم یک بار


این ها را واقعی به هم بگوییم. . . !

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


می گویند : سـاده نیست . . .

گذشتن از كسى كه گذشته هایت را ساخته و آینده ات را ویران كـرده ...!!!


امـا من گذشتم . . .


به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

 

زندگی

"زندگی" بـه من آموخـت . . .

آدمها نـه " دروغ " می گویند

نه زیر " حرفشان " می زنند .

اگر " چیزی " می گویند . . .

صرفا " احساسشان " درهمان لحظه سـت

نبـایـد رویش " حساب " کرد

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

خدایا التماست می کنم

همه دنیایت ارزانیِ دیگران !

ولی ...

آنکه دنیایِ من است

مالِ دیـگری نباشد...

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

گاهی عمر تلف میشود ؛

به پای یک احساس ….

گاهی احساس تلف میشود ؛

به پای عمر !

و چه عذابی میکشد ،

کسی که هم عمرش تلف میشود ؛

هم احساسش ........

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

خاطــــــره

یعنی :

یک سکوت غیرمنتظره

میان خنده های بلند

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)