دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

عيد بندگي مبارك.............

1391/8/5 16:01
نویسنده : مامانش اینا
895 بازدید
اشتراک گذاری

 

سخته از عزیزترین ها دل کندن
ولی ابراهیم آمد تا حجت را بر ما تمام کند
چه کسی عزیزتر از پاره تن ...
انبیاو اولیاء بهانه ای برای ما باقی نگذاشتند
آنها نیز انسان هایی همچون ما بودند
پس می توانیم ما هم همچون آنان
عزیزترین ها را
فدای یار کنیم.
عاشقان عیدتان مبارک باد

عید قربان بر تمام مسلمین جهان مبارک باد

 

 

صداي پاي عيد مي آيد


عيد قربان عيد پاک ترين عيدها است عيد سر سپردگي و بندگي است. عيد بر آمدن انساني نو از خاکسترهاي خويشتن خويش است. عيد قربان عيد نزديک شدن دلهايي است که به قرب الهي رسيده اند. عيد قربان عيد بر آمدن روزي نو و انساني نو است.

و اکنون تو چون ابراهيم در منايي ، اسماعيلت را به قربانگاه آورده اي اسماعيل تو کيست؟ چيست؟ مقامت؟ آبرويت؟ موقعيتت، شغلت؟ پولت؟ خانه ات؟ املاكت؟ ... ؟

اين را تو خود مي داني، تو خود آن را، او را – هر چه هست و هر که هست – بايد به منا آوري و براي قرباني، انتخاب کني، من فقط مي توانم " نشانيها " يش را به تو بدهم:

آنچه تو را، در راه ايمان ضعيف مي کند، آنچه تو را در "رفتن"، به "ماندن" مي خواند، آنچه تو را، در راه "مسئوليت" به ترديد مي افکند، آنچه تو را به خود بسته است و نگه داشته است، آنچه دلبستگي اش نمي گذارد تا " پيام" را بشنوي، تا حقيقت را اعتراف کني، آنچه ترا به "فرار" مي خواند آنچه ترا به توجيه و تاويل هاي مصلحت جويانه مي کشاند، و عشق به او، کور و کرت مي کند ابراهيمي و "ضعف اسماعيلي" ات، ترا بازيچه ابليس مي سازد.

در قله بلند شرفي و سراپا فخر و فضيلت، در زندگي ات تنها يک چيز هست که براي بدست آوردنش، از بلندي فرود مي آيي، براي از دست ندادنش، همه دستاوردهاي ابراهيم وارت را از دست مي دهي، او اسماعيل توست، اسماعيل تو ممکن است يک شخص باشد، يا يک شيء، يا يک حالت، يک وضع، و حتي، يک " نقطه ضعف"!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)