دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

اومدن ما از سفر

1391/4/28 11:39
نویسنده : مامانش اینا
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستاي گلم

اول از همه از همه ي عزيزاني كه تولد دينا جون رو بهش تبريك گفتن خيلي ممنونم واز همشون تشكر ميكنم

بعد اينكه ماه گذشته خبردار شدم كه باباي عزيز ومهربونم بيمارستان بستري شده ومفداري كسالت داره به همين خاطر هول هولكي عازم كرمانشاه شديم ونشد كه بهتون بگم ميريم سفر

خدا كنه هيچ دختري تو شهر غريب نشنوه كه پدرش مريضه .اين يك ماهه پدرم بيمارستان بود ويه عمل خيلي خيلي سخت هم انجام داد والانم دكتر براي شش ماه شيمي درماني و بعدشم پرتو درماني براش تجويز كرده خلاصه اينكه اين مدت يه پامون بيمارستان بود ويه پامون هم خونه.

بعداز سه هفته كه بابامو از بيمارستان آورديم خونه روز بعدش خبر دادن عموم كه جونش به جون پدرم بسنه بود ومريض بود فوت شده فكرشو بكنيد مريضي كه يه هفته تو  Icu  بوده بلندشده ورفته عزاي برادرش .

خلاصه تو اين مدت كه ما مدام تو اين گرفتاري ها دست وپا زديم خدا خودش بابامو شفا بده بخدا تازه داغ مرگ برادرم داشت كمي كمرنگ ميشد خدا جون ديگه طاقت نداريم تورو خدا براش دعا كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
28 تیر 91 19:26
آخییییییییییییییی عزیز دلم .... حال پدر بهتره؟؟
راستی ... تسلیت میگم
خیلی نگرانت بودم


ممنون بهتره
لطف داري گلم
نایسل
28 تیر 91 19:46
من که دوست دارم شوهرم دوست نداره
نایسل
30 تیر 91 13:25
الهی ککمک کنه راستی امروز باید روزه باشیم یا پیشوازه؟


ايشالله
مامان سونیا
31 تیر 91 12:41
عزیزم انشاالله که خدا عموی بزرگوارتون رو رحمت کنه بهتون تسلیت میگم و از خداوند منان برای پدرتون آرزوی شفای عاجل دارم انشاالله خداوند صحت و سلامتی بهشون بده وسالیان سال سایه اشون بر سر شما مستدام باشه دینا گلی رو ببوسید



ممنون خانومي خيلي لطف كردين
تو رو خدا شما دعا كنيد اين روزا روزاي عزيزيه
سمیرا
31 تیر 91 15:52
عزیزه دلم ایشالله زودتر بابای گلت خوب شه . خدا همه باباه گل و حفظ کنه
خدا عموت و بیامرزه عزیزم
چقدر خبر بد


ممنون عزيزم لطف كردي
خدا آنيسا جونو برات نگه داره
نایسل خانم
3 مرداد 91 18:24
عزیز دلم الهی حالشون بهتر بشه غصه نخوریا


lممنون گلم ايشالله
نایسل خانم
4 مرداد 91 15:07
مرسییییییییی عزیزمممم امروز رفتم آزمایش فردا نتیجش میاد برام دعا کن