دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

برای دخترم

1390/11/29 12:47
نویسنده : مامانش اینا
306 بازدید
اشتراک گذاری


شادیو بریز تو جونم 

 


توتموم تنم امشب  ،  یه طراوت خونه کرده

 


یه محبت جا گرفته   ،  یه حلاوت لونه کرده

 


با نگات منو بلن کن  ،  توی  چشمات بنشونم

 


همزبون کن منو با دل ، تا  تو قصه هات بمونم

 


من که از بهار و جنگل ، گل و سبزه ای نداشتم

 


اگه  یه آیینه داشتم ، تو رو توی اون می کاشتم

 


از صدای شعر ِ  بارون ، همه جا تر شده امشب

 


دومنم با اشک چشمام  ،  پُر ِ گوهر شده امشب   

 


یه سروری ، یه سرودی  ، لبامو به خنده وا کن

 


شادیو  بریز تو جونم  ،  غمو از دلم جدا کن

 


آسمون بی رنگه امشب، می شه دید خود ِ خدا رو

 


کاش می شد با تو  بچینم  ،  همه ی ستاره ها رو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان حنا
2 اسفند 90 5:30
سلام خانومی خوبی؟؟؟؟؟؟
خدا دینا جونو برات نگه داره
علی بود عالیییییییییی
ممنون از محبتاتت و لطفی که به ما داری


خواهش ميكنم عزيزم شما لطف داري خدا حناي خوشگلو هم به شما ببخشه
محمد گیان
3 اسفند 90 10:31
سلام خانومی خوبی دینا جون چطوره خوبه
خاله اول باید فیلم یا موزیک هر چی که داری توی یکی از سایتهای اینترنت که مخصوص آپلود هستش آپلود کنی بعد خود سایت یه کد بهت میده شما اون کد در قاب قرار میدی من برای قراردادن فیلمهای محمد از سایت آپارات استفاده میکنم
http://www.aparat.com


ممنون خيلي لطف كردي حتما محمد جانو از طرف من ببوس
ني ني شكلك
3 اسفند 90 10:54
دينا خانم لينك ني ني شكلك شدي عزيزم


ممنون عزيزم