دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

حدیث قدسی

1390/12/20 17:52
نویسنده : مامانش اینا
440 بازدید
اشتراک گذاری

به نام الله

حيفم اومد اين مطلبو براتون نزارم:

باری تعالی در حدیث قدسی می فرمایند:

من شش چيز را در شش جا قرار دادم، ولي مردم آن را در شش جاي ديگر طلب مي كنند وهرگز به آن نميرسند:
من علم را در گرسنگي قرار دادم ، ولي مردم آن را در سيري دنبال مي كنند.
من عزت را در نماز شب قرار دادم ، ولي مردم آن را در دستگاه سلاطين مي جويند.
من ثروت را درقناعت قرار دادم ، ولي مردم آن را در كثرت مال طلب مي كنند.
من استجابت دعا را درلقمه حلال قرار دادم ، ولي مردم آن را در قيل و قال دنبال مي كنند.
من بلند مرتبگي را درتواضع قرار دادم ، ولي مردم آن را درتكبر مي طلبند. 
من راحتي را در بهشت قرار دادم ، ولي مردم آن را دردنيا طلب مي كنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ما مان سونیا
21 اسفند 90 19:32
عالی بود عزیزم مستفیذ شدیم


نایسل
23 اسفند 90 21:02
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم
یه ارزوی خوب کنی
http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/






ما مان سونیا
23 اسفند 90 22:24
خیلی جالب بود لذت بردیم


محمد گیان
24 اسفند 90 11:22
باعث افتخار است که عرض شادباش و تبریک اینجانب

زودتر از نسیم روح بخش نوروز خدمتتان شرفیاب شود . . .

پیشاپیش عیدتان مبارک



ممنون وهمچنين شما
ما مان سونیا
24 اسفند 90 20:25
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی نوروز مبارک
ازاده مامانه هانا
28 اسفند 90 11:23
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود.مرسی


مرسی عزیزم
نایسل
29 اسفند 90 14:53
خدایا زمان در گذر است و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر....
 پس برایت ارزومندم که :
 زندگیت به بهترینها تغییر کند و آرزو دارم روزهایی که پیش رو داری ... 
آغاز آن روزی باشد که آرزو داری!
 .
 عید پیشاپیش مبارک.





سلام خانومی. منم به شما تبریک میگم
سمیرا
14 فروردین 91 21:12
سلام مامان دینا جونم . خوبی دوستم؟ من اومدم . عیدت مبارک باشه عزیزمممممممممممم




سلام خانومي قدم نو رسيده مبارك سال نوي شما هم مبارك