دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

نام گزاري شقايق به نام گل هميشه عاشق

1391/1/25 19:02
نویسنده : مامانش اینا
323 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 یکی از روزهایی ، که زمین تب دار و سوزان بود
و صحرا در عطش می سوخت
، تمام غنچه ها تشنه
و من بی تاب و خشکیده
، تنم در آتشی می سوخت
ز ره آمد یکی خسته
، به پایش خار بنشسته

و عشق از چهره اش پیدای پیدا بود ز آنچه زیر لب می گفت : شنیدم ، سخت شیدا بود نمی دانم چه بیماری به جان دلبرش

 

اگر یک شاخه گل آرد ، ازآن نوعی که من بودم
بگیرند ریشه اش را
، بسوزانند
شود مرهم برای دلبرش
، آندم شفا یابد

بسی صحرای سوزان را ، به دنبال گلش بوده
و یک دم هم نیاسوده ، که افتاد چشم او ناگه به روی من

 
  
 
  
  

 من ماندم نشان عشق و شیدایی
و با این رنگ و زیبایی
و نام من شقایق شد گل همیشه عاشق شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان ستایش
27 فروردین 91 13:34
ببخشید مشخصات یادم رفت تو نظر قبلی


اومدم وبتون وبراتون كامنت گذاشتم
نرگسی
29 فروردین 91 22:08
سلام مامان دیناجون .. دخترتون خیلی نازه .. خدا براتون حفظش کنه براتون خصوصی رمزو میذارم و لینکتون کردم ..


سلام ممنون خانومي نظر لطفتونه
پریسا مامی صدرا و صهبا
30 فروردین 91 20:56
سلام عزیزم عکس دختر گلت باز نشد لطفا دوباره بفرستید یا اینکه تو وبلاگتون بگذارید و بهم اطلاع دهید تا بردارم . امروز روز آخره