دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

تقدیم به مادرم !

1391/2/23 10:30
نویسنده : مامانش اینا
269 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم ، وقتی تو غربت یاد یاران میکنم !

عکس ماهت را همیشه بوسه باران میکنم

مادرم ، اگه خدا خواست که به خدمتت بیام

جان فدای تو به رسم جان نثاران میکنم

مادر ، صفا  تو قربان ،  مهر  نگاه تو قربا ن

وقتی صدا میکنی  ، زنگ صدا تو قربان

کم نشه سایت از سرم

الهی قربونت برم

انکه فدایت میشه منم

ای همه  جان و تنم

مگر ازتو ،  دل میکنم

کسی جای تورا توی قلب من نمیگیره ، هرگز مادر

ارادت مندی در جود من نمیمره ، هر گز مادر

ا ی شاه بیت ترانه عشق مادر

ای وجود تو بهانه عشق مادر

کم نشه سایت از سرم

الهی فربانت برم

ای همه جان وتنم

انکه فدایت میشه منم

 مادرم فکر نکن حتی یک لحظه غافلم

تو يي گل ، سر سبد  جان و دلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فاطمه حسنا
23 اردیبهشت 91 17:56
روز شما و گل دخترتون مبارک.


وهمچنين مبارك باشه بر شما
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:45
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛
هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. .
زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !!
نفس تازه كن بانو ..
"روزت مبارك


وهمچنين بر شما مبارك باشه
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:45
حال دخترت که خوبه؟[hr

خوبه عزيزم ممنون
نایسل
25 اردیبهشت 91 10:21
قربونت گلم اره تو راست میگی


نایسل
25 اردیبهشت 91 10:21
اما مگه میشه واسه خودم که هیچ واسه بهاره ازاده هم خیلی ناراحت شدم گناه دارن اونام شوشوهاشون از مال من بدترن


والا مرداي ايراني مثل اينكه خثلتشونه تا وقتي مجردن زياد ماماني نيستن ومدام فكر خودشونن اما وقتي متاهل ميشن مدام به فكر مادراشونن وبه فكر اين كه چه طوري دل مادررو به دست بيارن
سمیرا
25 اردیبهشت 91 15:53
حال دختر گل خاله چطوره ؟ دلم برات تنگ شده کوچولوی من


ممنون خاله جون خوبم
نایسل
27 اردیبهشت 91 11:25
راستی این اهنگ رو وبت منو یاد صدای خودم میندازه که همه میگن مثه مریم حیدر زاده است