دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

شعری برای دخترم

1391/3/12 13:02
نویسنده : مامانش اینا
583 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر اين شعر رو دوست دارم كه يه بار ديگه تو وبم قرارش دادم

اميدوارم كه به دل شما هم بشينه

دخترم با تو سخن مي گويم

زندگي در نگهم گلزاريست ‏

و تو با قامت چون نيلوفر،شاخه ي پر گل اين گلزاري ‏

من به چشمان تو يک خرمن گل مي بينم ‏

گل عفت ، گل صدرنگ اميد ‏

گل فرداي بزرگ

گل فرداي سپيد

چشم تو آينه ي روشن فرداي من است ‏

گل چو پژمرده شود جاي ندارد در باغ ‏

کس نگيرد زگل مرده سراغ

دخترم با تو سخن مي گويم ‏

ديده بگشاي و در انديشه گل چينان باش

همه گل چين گل امروزند ‏

همه هستي سوزند ‏

کس به فرداي گل باغ نمي انديشد ‏


آنکه گرد همه گل ها به هوس مي چرخد ‏

بلبل عاشق نيست ‏

بلکه گلچين سيه کرداريست ‏

که سراسيمه دود در پي گل هاي لطيف ‏

تا يکي لحظه به چنگ آرد و ريزد بر خا ک

دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک ‏

تو گل شادابي ‏

به ره باد مرو ‏

غافل از باد مشو

اي گل صد پر من ‏

همه گوهر شکنند ‏

ديو ،کي ارزش گوهر داند ‏

دخترم گوهر من ، گوهرم دختر من

تو که تک گوهر دنياي مني ‏

دل به لبخند حرامي مسپار ،دزد را دوست مخوان ‏

چشم اميد به ابليس مدار ‏

اي گوهر تابنده بي مانند ‏

خويش را خار مبين ‏

آری اي دخترکم ‏

اي سراپا الماس ،از حرامي بهراس ‏

قيمت خود مشکن ‏

قدر خود را بشناس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
12 خرداد 91 16:00
عزیززز دلم چرا مطالبتو پاک کردی خیلی نگران شدمم



سلام خانومي
نميدونم مشكل از كجا بودفكر كنم الان ديگه برطرف شده
اره فدات دينا هم خوبه مشكل خاصي هم شكر خدا نبود
بازم از احوال پرسيت ممنون
فدات شم
نایسل
12 خرداد 91 16:01
بهم بگووو دارم از نگرانی میمیرم چی شده گلممم یهو غیبتت زدد مطالبتم پاک کردی چرا دخترت خوبه؟
نایسل
12 خرداد 91 18:06
آخی خدارو شکر یخیلی نگرانت شدم گلم
ممنو برام دعا کن


ممنون عزيزم حتما محتاجيم به دعا
نایسل
12 خرداد 91 18:06
حق با خانوادمه


نميدونم واقعا چي بگم؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان یاسمین
13 خرداد 91 19:32
سلام چه دخمل شیرینی دارین خدا براتون نیگرش داره. به ما هم سربزننین خوشحال میشیم.
شما ساکن دزفولین؟؟؟؟؟


ممنون خانمي لطف داريد
بله ما الان 5 ساله ساكن دزفوليم