دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

بدون عنوان

1391/3/14 23:58
نویسنده : مامانش اینا
301 بازدید
اشتراک گذاری

متن روز پدر و روز مرد

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

متن روز پدر و روز مرد

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
16 خرداد 91 17:06
وای عزیزز دلم مرسی به فکرمی
گلم روز گدر و به همسرت تبریک میگم عسیس دلم


سلام خانومي ممنون منم به پدر وهمسري شما تبريك ميگم
نایسل
16 خرداد 91 17:07
ولی خیلی حال میده سه تا بچه
دوتا دخمل یه پسر


نایسل
16 خرداد 91 17:07
راستی عسیس دلم گفتم روز پدر به همسرت مبارک


ببخشيد اين چند روزه كامپيوترم مشكل داشت نيومده بودم پاي نت
مرسي عزيزم
نایسل
16 خرداد 91 17:08
یه عالم بوس واسه مامان دینا و دینا جونی
عکسم از دخملت بزار دیگه دلمون تنگش شده


ممنون گلم چشم اولين فرصت حتما
نایسل
17 خرداد 91 20:29
منتظرم مرسی گلم اره دعا کن زودی تموم شه راحت شم


انشالله
محقق زایمان طبیعی
18 خرداد 91 13:07
ببخشید دیر تبریک میگم
ان شاالله هر سال کنار هم این روز قشنگ رو جشن بگیرین


ممنون عزيزم وهمچنين شما