دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

8روز به سومين سالگرد برادر

1391/2/8 13:20
نویسنده : مامانش اینا
543 بازدید
اشتراک گذاری


قاب عکس خالی

دلتنگی از نبودنت ترانه ساخت

نواخت موسیقی غم را

در سمفونی جدایی...

چشمان صندلی به انتظار نشسته

که پر می شوند از اشکها

تشویق اشکها در لحظه های بی تابی...

زنجیر کلمات در پشت لب های بسته

ونگاه چشمان از پشت اشکهای شکسته

در لغزش تصویر خالی یک قاب عکس

که زمانی داشت عکس زیبایی...

 

 

http://asheganeh.ir/

 

 


  • روز وشب طی شد، نِگار من نزد پَس پرده را
    مُنتظر بنشسته ام من، در کنار کوی او

    در هوای دیدنش بر من هزاران طعنه رفت
    تا مگر آرد نسیمی بویی از گیسوی او

    چشم من درانتظارش از سیاهی شد سپید
    من به امید اشارت مانده از ابروی او

    شام من دیگر نگردد در فراق او سحر
    تا نبارد بر تن من ابر باران جوی او

    در خمار مهر او من تشنه پیمانه ام
    تا که ساقی قطره ای گیرد ز خم روی او

    زخم های کهنه دل یابد از او التیام
    گر بیابد این تن من مرهم از داروی او

    ای صبا در وقت رفتن بر خراباتم گذر
    تا مگر آگه شود از شوق وصلم سوی او

    تا ابد من منتظر مانم به امید وصال
    تا سرم را لحظه ای گیرد مگر بازوی او

 

خواب تو
آنچنان معصوم ارميده اي
عمق اين تصوير را حك كرده اي
تو بخواب وغم قلب ات مال من
غم من زخم نبودت لحظه فاني شدن
ترسم از عمق وجودم لحظه اي لمس ات كنم
بوسم ان روي تو را تركت كنم
تو بخواب ارام وبي غم نازنين
زندگيم در نبودت .سنگ چين..هي نقطه چين
تو بخواب با تبسم روي لب
من به اشكي مرده ام در عمق شب
واي اين صبح نيايد زود زود
برگهاي سنگي تقويم را اين صبح ربود
روز رفتن ميرسد اخر چرا ؟
خنجر تقدير تو.واي اي خدا
چرخه خلقت مرا اتش زند
عمق احساس مرا با خود برد

http://asheganeh.ir/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
12 اردیبهشت 91 2:48
خدا رحمتش کنه عزیزم ...


ممنون خانومي