دينادينا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دنیای قشنگ ما دینا خانوم

عكس هاي اتليه ي دينا

1391/2/13 18:09
نویسنده : مامانش اینا
1,833 بازدید
اشتراک گذاری

ازاني چند خوشتم گركه..

نفسم

چند روز پيش با بابايي تصميم گرفتيم كه ببريمت اتليه وچند تا عكس با كيفيت تر ازت بندازيم كه يادگاري اين سنت بمونه برا همين به چند تا اتليه معروف تو دزفول سر زديم اما انقدر قيمتاشون تند بود كه ادم دهنش باز ميموندEmoPackv11_020.gifخلاصه اينكه بعد از يه گشت وگذار توي شهر بالاخره يه آتليه پيدا كرديم كه خيلي منصف بود شکلکهای جالب و متنوع آروینوما هم تو رو برديم اونجا كه البته نا گفته نمونه كه اولش خيلي بد عنقي ميكردي ودوست نداشتي از بغلمون جدا شي ولي بعدش ديگه ...........شکلکهای جالب آروین

 

نفسم

نفس22

32

10

56

  شکلکهای جالب و متحرک آروین25

36 

فداي اون ژست گرفتنت بشم ،عزيزم،قلب مادري

به تویی که دستهای کوچکت تمام دنیای من شده ...

در دور دستها، که خدا میان چشمهات خانه کرده بود... من، بی قرار منتظر آمدنت بودم

و تو که انگار دل نمی کندی از لبهای فرشتگان

پنجره، پنجره، طنین آواز تو بود که انگار، گوش هام جز تو نمی شنید.

خداوند تو را به من هدیه داد و من همیشه دلشوره دارم از اینکه شاید آنچه می پنداشتم نباشم.

نفس هات که به گونه هام ساییده می شود انگار آرامش بهشت را به چشمهام می فرستی

دستهات که می چرخد و میان دستهام پنهان می شود... خنده هات، که ریش می شوم و عاشق

چشمهات که عمق نگاههام را می کاود و من که همیشه تو را کم دارم از داشته هام

دلتنگ که می شوم... انگار صدای گریه های توست ....تنها نوازشی که مرا به خود فرو می برد

تو فرشته ای یا نه..نمی دانم...اما همین مرا بس که چشمهای خداوند میان دستهای من و تو پیداست

آرام جان من... اگر آزردمت یا فراموشت کردم ...فراموش مکن که انگشتهات را به لبهای فرشته ها پیوند زده اند

میان باغچه کوچک بهشتی ات ... جایی برای من بگذار

همیشه دوستت دارم

                                                                   از طرف کسی که روزی مادر صدایش خواهی کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حنا
10 اردیبهشت 91 4:51
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟دینا جونم خوبه
ماشالله هزارماشالله به دینای عزیزم مامانی واسه دخمل نازت حتما اسپند دود کن خدا از چشم بد حفظش کنه
عکسا خیلی قشنگ شدن بخصوص اون اولیه خیلی خوشم اومد خوب کاری کردین که ازش عکس انداختید مبارک باشه از طرف من هم دینا جونو ببوس


سلام عزيزم،ممنون از لطفت شما هم از روي حناي گلم ببوس
آرزوهای رنگی
10 اردیبهشت 91 7:47
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتا آمد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید


ممنون ،حتما به وبتون سر ميزنم واز كاراتون ديدن ميكنم
مامان آنیسا
10 اردیبهشت 91 18:10
به به به چه گل دخملی.هزار ماشالله


نرگسی
12 اردیبهشت 91 2:50
واییییییییی جه خوشگل شده .. عزیز دلممم
مامانش اینا به شما رمز دادم دیگه ؟ آره ؟


لطف داري دوست خوبم
بله رمزو دارم
ازاده مامانه هانا
15 اردیبهشت 91 13:26
عالییییییییییییییییییی بود عکسای گل دخملبببببببب
حالشو بردممممم
دست گلت درد نکنه مامانشششششش



ممنون عزيزم خدا هانا جونو برات نگهداره
نایسل
15 اردیبهشت 91 19:06
وای هزار ماشالا خیلی خوشگل شده عکساش وای عزیزززز دلم کلی ببوسش از طرف من


مرسي خاله جون شما لطف دارين
مامان ثنا و ثمین
19 اردیبهشت 91 1:00
قلفونت بلم عسیسم.ماشاله عکسهاش ناز شده.محکم ببوسش
اگه دیر بهتون سر زدم ببخشید.آخه ادرستون رو اشتباهی تایپ کرده بودین


ممنون خاله جون كه اومدي وبهمون سر زدي